Skandal sonrası TRT'den açıklama

Galatasaray'ın 4-0 mağlup olduğu Borussia Dortmund maçını internet sitesi üzerinden 'kaçak' yayınlayan TRT'den açıklama geldi.

23 Ekim 2014 Perşembe 12:28
Skandal sonrası TRT'den açıklama
Şampiyonlar Ligi'nde oynanan Galatasaray -Borussia Dortmund maçı, D Smart platformundaki Smart Spor kanalı tarafından canlı yayınlandı. Karşılaşma sırasında TRT Spor'un internet sitesindeki canlı yayın linkini açanlar ise büyük bir sürprizle karşılaştı. Çünkü yayın hakkı D-Smart Sporda olan karşılaşmayı TRT de canlı yayınlanıyordu.

TRT'DEN D-SMART'A ÖZÜR
Radikal'de yer alan habere göre TRT Haber Daire Başkanı Nasuhi Güngör, twitter hesabı üzerinden bir açıklama yayınlayarak D Smart'tan özür diledi.
Açıklama şöyle:

"Dün gece D Smart yayın platformunda yayınlanan Galatasaray-Dortmund maçı sehven http://trtspor.com.tr üzerinden bir süre yayına verilmiştir. Görevli personelin ihmali ve sorumsuzluğu nedeniyle gerçekleşen bu olay nedeniyle D-Smart ailesinden ve tüm sporseverlerden özür dileriz.
TRT Haber ve Spor Yayın Dairesi olarak bu üzücü olayla ilgili tüm sorumlular hakkında bu gece itibarıyla soruşturma başlatılmıştır. Sözkonusu soruşturmayla ilgili tüm gelişmeler anında kamuoyuyla paylaşılacaktır. Tekrar özür diler, saygılar sunarız." 

Son Güncelleme: 23.10.2014 12:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.